Montage en verven van onderdelen
De nieuwe draadboom op een speciaal voorbereid bord leggen. Ik heb de & nbsp; nieuwe kabelboom voor een paar extra elektrische componenten.
Het solderen van de nieuwe stekkertjes
Diverse onderdelen hangen te drogen. Ze waren allemaal geschilderd met Hamorite en deze verf is zeker niet tegengevallen
Het frame voor het hemeltje. Ik heb het voor en achterstuk schoongemaakt voordat dat ik ze van nieuwe stof heb voorzien.
Ik nam plaats achter de naaimachine van mijn moeder. Ik heb aanwijzingen gebruikt die mijn vader in een oude Spotlight gevonden had. Ik heb de afstand tussen de lussen iets korter gehouden omdat ik wat elastisch materiaal gebruikt heb.
De van de lusjes werden hier aan het frame gelijmt. De knijpers werden door mijn moeder royaal uitgeleend aan mij. Ze werden ook gebruikt om de stof aan de opening voor de achterruit te lijmen.
De carroserie is gezandstraald en besproeid met heet zink (scooperen). Ik zou het niet aanraden om een Austin te zandstralen
De binnenkant geverfd.
De onderkant van de auto is hier behandeld en we monteerde hierna de achter as en de stuurinrichting zodat de auto kon rollen
De voorwielophanging monteren met de iets grotere A40 trommels De trommels zijn in januari 2013 vervangen door schijfremmen.
terug op de wieletjes .
Deuren spatborden en motor zijn voor het spuiten gemonteerd.
De buitenkant van de auto is zo goed mogelijk geschuurd. Gebruik hiervoor zo groot mogelijke blokken zodat er geen golvende oppervlakken ontstaan.